Domājams, ka daudzi no mums kaut reizi veikalā ir pamanījuši mazas uzlīmītes uz dažādiem augļiem vai dārzeņiem. Izrādās, ka augļu un dārzeņu ražotāji, un izplatītāji savus produktus atzīmē ar uzlīmītēm ne tikai tādēļ, lai atšķirtu viņu uzņēmumu, bet arī, lai patērētājiem sniegtu nozīmīgu infromāciju.
Neskaitot krāsainos logotipus, uz tiem ir pieejami arī tā saucamie PLU kodi (no angļu valodas “Price-Look Up”). Mūsu redakcija nolēma šodien pastāstīt, kā lai saprot šo ciparu un burtu kombinācijas, kas atrodamas uz uzlīmēm.
VIDEO:
Lasi vēl: Pārsteidzoša patiesība: Kā augļiem un dārzeņiem patiesībā vajadzētu izskatīties
Pāršķir lapu, ja vēlies uzzināt, ko augļu un dārzeņu ražotāji ar izplatītājiem cenšas mums pateikt uzlīmju veidā!
Tevi arī varētu interesēt
Tevi noteikti interesēs
- Medu vairs nepērku “kaķī maisā”: eksperta padoms, kā uzreiz atpazīt viltojumu, izmantojot tikai ūdeni
- Uzaicināju darba biedru pie sevis uz Talsiem, tomēr viens priekšmets manā vannasistabā sabojāja visu vakaru
- 3 “neredzamās” ierīces, kas ziemā apēd ceturtdaļu jūsu elektrības rēķina: atklāju, ko obligāti jāizslēdz no rozetes
- Trīs dienas Leons baidījās pieskarties atkritumu maisam, ko sargāja suns: viņš nezināja, ka iekšā slēpjas mazs brīnums
- “Saimniekam nepatīk svešinieki” – tas, ko Cēsīs ieraudzīju krāsnī pēc pusnakts, nebija pirts gariņš
- Apciemoju savu bagāto tanti (68), taču uzzinot par “viesu likumu” viņas mājā, zvērēju nekad vairs tur nespert kāju







